嬰兒頭泥該如何處理?

Ms.Chu Soap & Beaut
3 min readSep 20, 2020
Ms Chu Baby Shampoo, Ms Chu嬰兒洗頭水, 嬰兒頭泥,BB頭泥,Cradle Cap,頭泥點清理
BB頭泥點算好?

頭泥常見嗎?

頭泥(脂溢性皮膚炎)英文又名Cradle Cap(Seborrheic Dermatitis),是常見的嬰兒皮膚問題,頭部會有好多一塊塊黃色、油膩的細薄片、厚鱗屑,粘住頭皮好似一層瘡痂,頭部皮膚都會輕微變紅。嚴重時仲有一陣「酸餿」臭味,清完又可能再出,甚至越來越厚…

除左頭部,脂溢性皮膚炎仲會生於其他皮脂腺較多的部位,例如額頭、面頰、眉毛、耳朵、腋下、腹部和大腿間褶皺位。

點解有頭泥?

點解BB出世幾個星期就有頭泥?其實頭泥並無特別成因,同濕疹都無直接關係,有可能因為新陳代謝快,因而引致死皮出現及積聚,導致「頭泥」既出現。爸爸媽媽都唔需要太擔心,頭泥常見於三星期至三個月大的時候,大多數在半歲左右會逐漸減退。

--

--